Inštitut Metron - predelava avtomobilov SMART v električno vozilo            

ž

SMART Fortwo in SMART Roadster do letnika 2007 vam tudi predelamo na električni pogon!

Smart in letrikin 20 kW trofazni asinhroni motor

Podatki: domet do 250 km (osnovna verzija 120 km), maksimalna hitrost 110 kmh, čas polnjenja 3,5 h

Tehnični podatki

November 2012 - dijaki Tehničnega šolskega centra Škofja loka so v Inštitutu Metron začeli predeovati Pikija 5. Tokrat je cilj, da se fantje naučijo elektrificirati avto, ki bo kasneje služil šolskemu centru kot demonstracijsko in službeno vozilo.

Junij 2012 - še zadnja dela na Pikiju 4, ki je nekoliko zmogljivejši, saj ima 18 celic LiPo 240 Ah

27.2.2012 - Piki3 vozi!

14.12.2011 - Dela na Pikiju 3, ki ga je začel delati Gašper Jereb, so v polnem teku

21.9.2011 - Piki 1 je dobil nove lastnike v Pišecah (blizu Brežic), ki med drugim izdelujejo senzorske sončne sledilnike FUSIONSEEKER (naprave za kontrolo sledenja soncu fotonapetostnih modulov ali sončnih kolektorjev). Na sliki Pika pred Pikijem1

SUPERPIKI - avgust 2011

Piki 1 in Piki2 - Pierre Hallet & Andrej Pecjak 2010

Oba Smarta v Belgiji

Piki 1 in in Piki 2 v Bruslju pred podjetjem Isolants Hallet

Prva vožnja električnega Smarta - 56 km na Bled in nazaj

Prva vožnja - video

Vse komponente so končno na svojem mestu...

Iskra motor with adapter plate and clutch ready to be mounted

Controller and main relay installed

Electric brake servo connection

3 kW charger installation under thee front hood

Battery box installed

Battery box for LiPo batteries

IC Engine deinstallation together with the rear axle