PRVOMAJSKA

Prvi plezali: Andrej in Jasna Pečjak ter Sergej Božič 1.5.2009

Poteka v Kuku od Skradelin višje od konca smeri »Piksi & Diksi« v istem ostenju kot smeri »Anarhija« in La Ginestre«. Opremljena je klasično s klini in ker v tem delu nikoli ni dosti plezalcev je priporočljiva zlasti takrat, ko je v Paklenici gužva.

Dostop: iz parkirišča desno kot za »Piksi & Diksi« in naprej po melišču 20-25 minut. Lepša varianta je preplezati smer »Piksi & Diksi«, se po 3.raztežaju spustiti z vrvjo 30 m in potem še 5 minut ob melišču do vstopa. Smer vstopi 20m desno do svedrovcev smeri »Le Ginestre« (kk).

Opis: en raztežaj po poči navzgor (kk) do police, po polici levo do izrazitega stebra. Po njem (k) do vrha, prestop levo v steno (k) ter navzgor in proti desni (k) do stojišča (k). Od tam naravnost navzgor (k) preko previska (priporočljiv metulj) in proti levi preko gladkih zaobljenih plošč in pod previsi (vrvica sredi plošče). Varovališče je urejeno v kotanjici, iz nje ves čas naravnost navzgor (k) do vrha. Skupaj 120m, težavnost ne presega 5a oz V+.

Sestop: desno in naokrog navzdol do melišča in po njem do parkirišča.