Smer treh stolpov - Tofana di Rozes

Opis: Višina smeri 350 m, dolžina 450m (16 raztežajev) V+/IV-V Andrej Pečjak in Nejc Šter 20.7.2007. Čas plezanja 8h, najbrž bodo ponavljalci potrebovali 5-6 h

Plezati začnemo iz melišča na točki, kjer je kak m nad tlemi razstreljena granata iz I.Sv.vojne. Vstopni previs ne izgleda obetavno, kake 3 m nad previsom prečimo v levo in nato navzgor po dobri črni skali čez manjši previs do stojišča (40-50m). Varovanje je možno z metulji, pri prvem previsu in nad njim pa bi zelo prav prišel še kakšen klin. Stojišče uredimo na mostičku (SU), kjer je že vpletena vrvica.
Drugi raztežaj gre navzgor preko sitnega kaminčka in žleba (k) ter prečke v levo na raz, kjer je stojišče (k). Preko raza v kamine, en raztežaj lahko (I-II), potem dva raztežaja po čudovitih kaminih z zagozdenimi skalami. Prvi kamin premagamo s hrbtom in nogami (je ozek), drugega v širokem razkoraku obrnjeno na ven, ker je treba na točki, ko se kamin še bolj razširi prestopiti v levo steno in po njej preko previska (k) do lope z možicem kjer je stojišče. Od tam naravnost navzgor preko dveh previsnih zapor (lepo, k,k) do velike police na vrhu drugega stolpa.
Po polici 50m v desno (možic) in navzgor čez previs (k,k). Po lažjem rahlo prečno v levo do raza (k). Od tam po rumeni skali do lope (mostiček-SU) in nad njo rahlo desno po kaminu do prečke v levo pod vršnimi strehami 3.stolpa. Po prečki z majhnimi grifi 10m v levo (tu bi prav prišel kakšen klin) ter do varovališča na mostičku. Od tam prečno dol v preduh (III 5m), ki je zelo atraktiven, saj je na začetku "brez dna", kasneje pa je zasut s skalami in peskom. Varovališče na levi steni na mostičku. Od tu je možno preko krušljive zajede priti na vrh 3. stolpa (30m IV-V) in se iz njega spustiti nazaj po vrvi (k,k), ali pa nadaljevati smer skozi preduh. Preduh je sprva siten (II), potem pa se razširi v polico, ki nas pripelje pod črno steno s čudovito skalo.

Črno steno naskočimo pod lopo, kjer je star trak, ki označuje vstop. Desno okoli lope (V-) čez manjši previs in naprej uživaško po odličnih oprimkih. Varovanje si urejamo sproti na mostičkih ali z metulji. Prvi štirje raztežaji so dolgi okrog 50 m, zadnji 20m. Pri četrtem raztežaju se skala postavi pokonci, mi pa sledimo razčlembam direktno v srednjem delu, ki ga zapirajo previsi. Čez manjše previse do pod velike previse in levo okrog raza do vstopa lepe strme in na vrhu previsne zajede. Preko nje (metulji, prilegel bi se še kakšen klin) 10m in v desno na stojišče (SU). Iz njega naravnost navzgor preko dveh skokov do konca (star trak na roglju), kjer zaključimo s plezanjem. Po melišču kakih 100m navzgor do stezice, ki vodi iz "Primo spigolo" in "Ghedine" ter po njej do koče in poti.

Dostop: Kot za Primo Spigolo, pred vstopom v 1.spigolo proti desni po meliščih (50 min)