Via della famiglia v Sas de Stria

Ocena: V/IV 120m, zah.stena. Prvi plezali A&J Pečjak in Nejc Šter 21.7.2006, 1.p A.Janžekovič in U.Pavlič 22.7.

Dostop: Parkiraš pri trdnjavi kjer se začenja planinska pot na Sas de Stria (Hexenstein) kak km naprej (desno) od prelaza Falzarego. Od tam po potki dol mimo obnovljenih zgradb in jarkov iz I.vojne na zahodno stran Sas de Stria. Poiščemo slabo uhojeno stezico, ki vodi pod previsi, prečkamo melišče in se ob njem vzpnemo kakih 50 m do vstopa. Pri vstopu je tla zapičena 1m dolga železna palica, ki je tam še iz vojne in je nekoč podpirala žične ovire, zraven je možic. Od parkirišča 20 min (za lenuhe in tiste, ki jim manjka časa).

Opis: Proti levi vodi kamin, mi pa plezamo levo od kamina po ploščah 30 m do drevesa (III). 5m za drevesom je varovališče (k), nad njim je prva črna zajeda (50m). Po zajedi naravnost gor (k) čez previsek (IV+) do police. Varovališče na roglju, smer pa gre preko poči (V) naravnost gor do previsa (k), tam 5 m desno po krušljivi prečki do vstopa v drugo zajedo. Po zajedi navzgor (k,previs IV+, naprej IV) do lope, kjer je zadnje varovališče (k). Od tam malo levo in po stebričku navzgor (III) do roba stene. Od tam po potki na parkirišče (10 minut). Smer je opremljena, za poč je priporočljiv večji metulj, na varovališčih je po en klin. Prva zajeda je malo drobljiva, drugače je skala dobra.