Smer Durhfal v Tamarju

Ocena:  Višina 380 m, 30°-90°, IV v skali, M. Prva plezala Andrej Pečjak in Nejc Šter 19.februarja 2009, 1.P Drago Frejih in Janez Špik 28.2.2009

Dostop: Po cesti v Tamar malo več kot do pol poti do koče. Cesta gre malo dol, potem je edini desni ovinek. Tam naravnost gor do vrha snežišča do pod iztekom grape

Opis: Smer vstopi z vrha plazine v skalo in gre skozi okno ter po malo delikatnem snegu in ledu gor (M), drugi raztežaj je čez malo zaveso in naprej po ledu, potem je grapa, pod vrhom te pa preseneti kar zajeten (kakih 20m) navpičen slap (Wi4+), ki je v sredi snežen, zato se je bolje držati levo po skalnem kaminu (IV) gor. Ponavljalca sta plezala po slapu, ki se je tačas dobro naredil. Od tam po grapi še 100 m do grebena. Sestopila sva po smeri (5 spustov po vrvi in sestop po grapi)
Spusti oz stojišča so narejeni - prvi od spodaj na skali nad oknom, drugi takoj desno nad ledno zavesico (ročno zabit spit), tretji v sredi grape na klinu v skali in malem ruševju, četrti desno v skali na dveh klinih, peti na drevesu. Vmes je grapa, kjer varovanje ni potrebno. Oprema: 2 kratka vijaka in dva srednja, pa kakšen klin, gurtne in kaj za varovanje v snegu. Vrv 2x60m, še bolje 2x 70m

V plazovitih razmerah postane smer pravi Durchfall za sneg iz levega in desnega pobočja!

Pogled s ceste

Vstop - takoj zgoraj je okno

Manjša zavesa v 2.R

Nad zaveso (2.R)

Pogled po grapi navzdol

Zadnji skok pod vrhom smeri