Pripravniški steber

Ocena: V-/ II-IV, 100m .Prva plezala 1.5.2022 Andrej Pečjak in Marko Žličar, 1.P Andrej in Jasna Pečjak, aprila 2023 še Nejčeva varianta (Nejc Šter, Andrej Pečjak, Julija Šter in Janez Ciperle)

Karakteristika smeri: Smer je lažja in klasično opremljena s klini in "gurtnami", zato je zelo primerna za alpinistične šole. Prva dva raztežaja sta zelo lahka, zgornja bolj vertikalna in težja. Za manj vešče je priporočljivo uporabiti kakšen zatič ali frienda srednje velikosti. Nejčeva varianta se odcepi kakih 10 m pred drugim sidriščem in je približno enako težka, vendar je plezanje lepše in bolj odprto. Dodatna prednost te smeri je, da je malo znana in klasično varovana, zato je prosta tudi takrat, ko je povsod polno plezalcev.

Dostop: Iz zadnjega parkirišča preko potoka in naravnost navzgor po melišču - enako kot za smeri Aigor ali Piksi-Diksi  (15 min)

Opis:  Vstop je v gozdičku kakih 50 m desno od smeri Aigor in 20 m levo od grape, ki vodi pod smer Piksi-Diksi.  Označen je z gurtno, varovališče pa je 35 m višje nekoliko proti levi (II, k,k). 2.R gre rahlo v desno in potem proti levi (30m k,k). Varovališče je tik pod lepim kaminom 3R, ki se začne z 10m kaminom IV (k, gurtna) in potem nadaljuje s počjo V-/IV (k), skupaj 25m. Poči se da izogniti z obvozom po levi (ena točka IV).  Zadnji raztežaj je dolg 22 m in gre po razu (k) ter pred vrhom levo okrog previsa (gurtna, IV). Vrh je razgleden, spusti pa so urejeni desno v grapo. Možno je tudi prečiti proti levi rahlo navzdol in smer nadaljevati po vrhnjem raztežaju smeri Frankenstein.

Nejčeva varianta se odcepi desno v škrbino pri klinu in gurtni. Po polici (k) do konca le te (10m), potem levo navzgor na varovališče (dve gurtni). Od tam naravnost navzgor po lepo razčlenjeni steni preko previsa do stika z originalno smerjo (pri 3.varovališču na dreveščku)

Sestop: Z vrha so v grapo desno od stebra urejeni spusti ob vrvi (3 spusti : 2x30m in 1x35m). Zadnji spust je lahko tudi 30m, pa se potem malo popleza po grapi (I-II)

Potek smeri :

Skica smeri:

Vstop in gurtna, ki označuje vstop