The way you move

Ocena: Wi 5+/ 3-4 , 140m, prva plezala Aljaž Anderle in Andreja Jagodic 5.2.2006

Dostop: Do Trbiža, potem po navadni cesti do Pontebbe in malo naprej od Pontebbe strmo levo dol v vas Dugna (cca 20 km iz Trbiža). Od tam čez edini most v dolino Dunja (Dugna) ter do druge gruče hiš na klancu. Na desni se lepo vidijo zavese slapov v Amfiteatru, The way you move pa se da slutiti desno od Amfiteatra. Parkiraš ob cesti in greš po potki dol do reke (mimo hiš) ki jo prečkaš po brvi. Od tam po gozdu gor proti amfiteatru in desno čez strugo kjer je ta pregrajena s kamnitim zidom. Do vstopa cca 30 min.

Opis: Ime "the way you move" pove vse. Veliki bicepsi niso nujno, se je pa treba dobro postavljati. Smer ima nekaj začinjenih detajlov 5.stopnje (od - do + in od Wi do M), ostalo je lahko (vendar tenko!). Sestop po dvojni vrvi min.2x55m. Zgoraj z drevesa, potem pa 2x po urejenih abzajl klinih.

Cela smer z vrisanimi štanti (spodnji nič, prvi in drugi na dva klina, zadnji na drevo) Foto in opis A.Anderle

1.raztežaj

Drugi raztežaj

Zadnji raztežaj, ki se konča s travnatim previskom