Juševa smer

Ocena: IV- V 180m .Prva plezala 29.12.2015 Nejc Šter in Andrej Pečjak, smer poteka po zamisli smeri iz leta 2011, ko smo si Andrej Pečjak, Jasna Pečjak in Tin Pelc ogledali potek smeri in jo delno preplezali. 1.P Nejc in Julija Šter 13.8.2016

Dostop: Iz Vršiča naravnost navzgor pod JV steno Šitove glave in potem desno pod steno do vstopa smeri Stoletje (25 min)

Opis:  Smer vstopi skupaj s smerjo Stoletje . Prvih 20 m plezamo po smeri Stoletje, ko ta zavije v kamin, gremo 2 m desno v previs (k, x) in preko njega v žleb. Po žlebu (IV, x) do prvega varovališča v smeri Stoletje (50m). Od tam desno po kompaktnih ploščah levo od kota preko previsa do varovališča (xxxxx, IV do V, 30 m). Z varovališča desno za lusko v kamin (k, II-III, 20m) in od tam na vrh "glave", kjer je varovališče. Nad njim se pne najlepši del smeri - kompaktna črna stena, ki jo naskočimo kar naravnost navzgor (x, V) in potem rahlo proti levi do varovališča (xxx,kk, 30m). Nad varovališčem še 20 m naravnost navzgor po zajedi (xx) do naslednjega varovališča. Od tukaj desno preko gruščnate police (20m) do zajede, ki tvori kot z zadnjim strmim delom (x,III-IV, 30m). Na vrhu zajeda preide v graben, kjer najdemo na levi strani zadnje varovališče, kjer je smeri konec. Izstop je približno 100 m desno od izstopa smeri Stoletje. Od tod se lahko spustimo ob dvojni vrvi nazaj na vstop ali pa prečimo levo skozi ruševje in sestopimo kot z vseh smeri v tem delu stene (30 min)

Smer je lepa, dokaj kompaktna in dobro opremljena, za boljše vmesno varovanje je priporočljiv še kakšen metulj srednje velikosti.

Sestop: levo in naokrog na pot z Male Mojstrovke kot iz vseh smeri v tem delu Šitove glave ali s spusti ob vrvi (4 spusti s 50 m vrvjo)  - urejeno s svedrovci in obročki za spust

Potek smeri

Drugi raztežaj - izstopni previs (VI-) pod stojiščem

Četrti raztežaj - nad vstopno šestico

Pogled na peti raztežaj in udobno varovališče

Šesti raztežaj po gruščnati polici in pogled na varovališče

Sedmi raztežaj - izstopna zajeda (kot)

Pogled iz zadnjega varovališča vrh stene