Novice s področja ekologije v naši ljubi deželici na sončni strani Alp

20.10.2009 R 5 elektro pa ta hip ne vozi že 16.oktoba, razlog pa bi bil morda lahko povod za en dober članek. Kot veste je R5 elektro registriran kot električno vozilo od 1993 in do prejšnjega petka ni bilo z registracijo nobenega problema. Tudi v petek ga ne bi bilo, če ne bi naša vrla vlada sprejela, da električna vozila ne plačajo cestnine - s tem nam je najbrž želela pomagati... Pa program, ki ga imajo za registracijo nične cestnine ne prebavi in ne glede na to, kako se muči gospa na šalterju na tehničlnih pregledih v lescah registracije ne more potrditi. Cestnino ji program piše nič, potrditi ne more, vpisati neke tarife pa tudi ne, čeprav jo prosim, naj mi zaračuna cestnino, ker nimam časa in rabim registriran avto, da se lahko vozimo. Seveda v petek popoldan ne dobi nikogar v Lj , zato grem v ponedeljek na Labore v Kranj kjer opravljajo tudi homologacije in imajo zato večja pooblastila. Električnega avta se tudi tukaj ne da spraviti skozi program, očitno ima "hrošča", ki ne pusti potrditi cestnine nič, obenem pa tudi ne pusti, da bi električnemu avtu zaračunali cestnino. Spet kličejo, nihče ne dvigne, zato pošljejo pošto na ministrstvo za promet. Odgovora ni, včeraj gre žena spet na Labore, kličejo, jih preusmerjajo in se vrtijo v začaranem krogu. Tudi danes ni uspeha, stotine zaposlenih na ministrstvu očitno ni odgovornih nikomur, svoje napake ignorirajo, sitnosti, izgubo časa in denarja pa nosi naša družina. Če ob tem pomislim, da se ta hip neki minister hvali po Evropi, da država pomaga lastnikom električnih vozil z nično stopnjo cestnine, mi čisto zavre kri, saj smo zaradi "dobrote" države nevozni. Pa jih nisem prosil za kakšne privilegije pri cestnini, tistih 50 EUR lahko in raje plačam, kot da izgublajm čas z nesposobnimi birokrati.

Marsikaj lahko preberemo in slišimo o varčevanju z energijo, obnovljivih virih energije, meritvah emisij, taksah in davkih za obremenjevanje okolja, ustanavljajo se nove in nove agencije ki naj bi nas popeljale v ekološko prihodnost, ostaja pa žalostno dejstvo, da vsako leto porabimo za 3 do 7% več električne energije in da se je poraba fosilnih goriv od tistega leta, ko smo dobili ministrstvo za okolje vsako leto povečevala za podoben odstotek.

Morda še pomnite, da smo v zadnji fazi socializma in prvi fazi nove Slovenije poznali 5% davčno stopnjo na fotovoltaiko, solarne kolektorje in ekološke naprave? Gremo naprej ali nazaj?

Nov.2008 Na ministrstvu za okolje in prostor smo dobili strokovnjaka, ki mu na tem področju ni para. Prepojen z ekološko zavestjo, ki jo je izpričeval že program njegove stranke, je zagotovo prava oseba na pravem mestu. Glede na strokovnost odločitev pri nabavi oklepnikov 8X8 lahko pričakujemo, da se bo s podobno strokovnostjo in zavzetostjo loteval javnih projektov in naročil s področja okoljevarstva.

Slovenija stopa s hitrimi koraki v smeri energetske samozadostnosti in neodvisnosti. Tako bi kar preskočili vse vmes in v prometu prešli direktno na tehnologijo vodika, elektriko bi pridobivali z vetrnicami na Kraškem robu, če bi je še vedno primanjkovalo, pa bi zgradili še eno JE. Vse lepo in prav - ampak danes celo v Butalah več ne verjamejo, da lahko država, ki je kupila za prevelik denar dva zanič policijska čolna, ki ne zna nabaviti operacijskih miz, ki kupi več finskih oklepnikov po dvojni ceni, kot pa imamo vojakov in ki se povsem osmeši z gradnjo predora v Šentvidu LAHKO KAR KOLI NAREDI MODRO, POCENI IN V DOBRO DRŽAVLJANOV.

Slovenija znižuje CO2: Da mislimo resno dokazuje nakup 25 novih vozil VW Touareg 2,5 TDI  za našo policijo. Vouila imajo nadvse skromno emisijo 273 g CO2 na km in so povsem v stilu boja za zmanjševanje porabe fosilnih goriv.. Za 5 letno najemnino za te potujoče hiše bo šlo 952.785,00 EUR (januar 2008).
Nekaj podobnega je tudi zahteva DARS-a, da morajo kombiji nadzornikov imeti moč NAJMANJ 120 Kw, pri tem da vozila nadzornikov niso predvidena za zasledovanje kršiteljev, ker sme to po zakonu početi le policija. Zakaj torej rabijo 120  kW? Morda zato, da pokurijo več goriva in našega denarja? (julij 2008)

LJUBLJANA 8.3.2007 - Slovenski komite za vprašanja spremembe podnebja, ki mu predseduje minister za okolje in prostor Janez Podobnik, na današnji seji obravnava vprašanja energetike. Ta prispeva velik delež k izpustom toplogrednih plinov, zato so povabili tudi ministra za gospodarstvo Andreja Vizjaka. Sedaj imamo še komite za vprašanja spremembe podnebja - pa naj še kdo reče, da nič konkretnega ne naredimo na tem področju!

Imamo tudi ministra za okolje in prostor, ki je morda čisto OK človek, se pa čisto nič ne spozna na ekologijo, fiziko, kemijo in podobne znanosti, ki so nujne za razumevanje določenih procesov. Tako je ob premieri filma "Neprijetna resnica" napovedal prehod Slovenije na vodikovo tehnologijo, obenem pa zatrdil, da lahko Slovenija pridela dovolj vodika. Žal se vodik ne prideluje tako kot krompir ali zelje, pač pa je za proizvodnjo komprimiranega vodika potrebno precej več energije, kot pa jo kasneje lahko iz tega istega vodika sprostimo. Vodik žal ni energent, je le prenosnik energije - te pa seveda manjka. okt.2006

Dobra vest s področja ekologije je, da se gospa zunanja ministrova po nakupih metel, toaletnega papirja in ostalih pripomočkov za ministrstvo vozi s hibridnim vozilom Toyota Prius, ki je last vlade RS. Lahko bi se vozila z zasebnim mercedesom ali audijem in za nakup iste metle porbila dvakrat več fosilnih goriv!